ADMINISTRATION
& KUNDSUPPORT
Som din digitala sidekick hjälper vi dig att skapa struktur, effektiviserar din vardag och ger dina kunder snabba och proffsiga svar.
Att hantera administration och kundsupport kan vara tidskrävande och ibland svårt att hinna med. Workmates erbjuder flexibla lösningar som gör det enklare för dig. Vi hjälper till med allt från e-posthantering, skapa presentationer, boka möten och så mycket mer. Du betalar endast för den tid vi faktiskt arbetar. På så sätt får du stöd när du behöver det.
ETT URVAL AV TJÄNSTER
E-POST
Organiserar, filtrerar, hanterar och svarar
KUNDSERVICE
Hanterar kundfrågor via mejl & chatt
ORDER OCH LEVERANSER
Hanterar, koordinerar, följer upp
FAQ & SUPPORTDOKUMENTATION
....
KUNDREGISTER
Skapar, hanterar, uppdaterar
BOKNING & KALENDERHANTERING
...
FAKTUROR
Skapar, hanterar
RESEARCH & SAMMANSTÄLLNING
...
PRESENTATIONER
Skapar, samordnar, organiserar
KORREKTURLÄSNING
Granskar, säkerställer
KUNDEVENT & KAMPANJER
Planerar, organiserar
VÅRA PAKET
Small
Perfekt för småföretagare och entreprenörer som behöver flexibel hjälp vid hög arbetsbelastning.
⏳8 TIMMAR/MÅNAD
(2 timmar/veckan)
Medium
Idealisk för företag som behöver löpande stöd inom administration och kundsupport.
⏳16 TIMMAR/MÅNAD
(4 timmar/veckan)
Big
För företag som vill fokusera på sin kärnverksamhet och låta någon annan sköta administration och kundsupport.
⏳ 24 TIMMAR/MÅNAD
(6 timmar/veckan)
PRIS: 4 800 KR
ex moms
PRIS: 8 900 KR
ex moms
PRIS: 13 200 KR
ex moms
REDO ATT EFFEKTIVISERA DIN VARDAG?
Hör av dig och berätta vad du behöver hjälp med, så ser vi till att fixa en lösning som passar dina behov!
VISSTE DU ATT...
Egenföretagare arbetar i genomsnitt 44 h i veckan
20%
Av egenföretagarens arbetstid går åt till administration
10 h
I veckan går åt till administrationsuppgifter